Etiketler

Etiketler

3 Kasım 2014 Pazartesi

Tatlı Badem Yağı

  Bademi atıştırmalık, çerez olarak çok severim. :) Her kuaföre gittiğim zaman kaşlarımın üst kısımlarını kadın biraz fazla aldığı için her ay o kısımda dökülme sorunu yaşıyorum malesef. İnternette bunun için doğal bir çözüm arıyorken tatlı badem yağının işe yaradını okudum.

  Yaklaşık bir hftadır falan kullanıyorum ve oradaki dökülme olayı bitti ve eski haline geldi. Kesinlikle doğal çözüm tatlı badem yağı bu dökülme olayına ben çok memnun kaldım. :)
   Bu yüzden kirpik diplerime uyguluyorum. İnşallah uzatır ve sıklaştırır gerçi kirpiklerimde de yavaş yavaş etkisinin başladığını söylebilirim.İnşallah en kısa zamanda hayalimdeki kirpiklere kavuşurum. :)

4 yorum:

  1. Merhaba :) Kısa bir süre bende kirpiklerim için badem yağı kullanmıştım. Ama hergün hergün sürmeye üşenip nasılsa işe yaramayacak diye bırakmıştım.Etkisi başladı diyince umutlandım şimdi. Hangi markayı kullanıyorsun? Tekrar başlamaya karar verirsem o markadan alayım bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markası Softem, ben çok etkisini gördüm :)

      Sil
  2. Blog dünyasına hoşgeldiniz.Takipteyim
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil