Etiketler

Etiketler

5 Kasım 2014 Çarşamba

Urban Care Saç Bakım Şampuanı&Sıvı Saç Kremi

  O kadar araştırma yaptıktan sonra büyük bir hevesle aldığım fakat sonucundan o kadar memnun kalmadığım Urban Care serisi,
 
                                                                                         
 Saçlarım dökülen bir yapıya sahip ama gene aynı şekil gider sanıyordum fakat şampuan dökülmesini iki katına çıkardı ben bu yüzden memnun kalmadım sanırım ama kokusu çok güzel.

Sıvı saç kremi şampuanın aksine kendisine çok memnun bıraktı. Gayet 
Güzel ayırdı saçlarımı, dolaşmadı saçlarım, saçlarım çok uzun olduğu halde. Ama bana mı öyle geldi bilmiyorum ama bunu sıktıktan sonra şampuanın kokusu gidiyordu saçlarımda. Bir daha alır mıyım bilmiyorum. :)

4 yorum:

  1. Herkesin saç bakim ürününden beklentisi farkli olabiliyor ben bu serinin sampuan ve sac kreminden cok memnunum birlikte kullanıldığında gerçekten yumusatti saclarimi beklentimde buydu zaten :) sac dökülmen icin biotin hapini siddetle öneririm hergün 5 mg kullanıldığında hem dökülmeyi durduruyor hemde saç uzatiyor :)

    YanıtlaSil
  2. Kilo alma gibi bir sorunla karşılaşmam di mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben iki üç ay kullandım kilomda bi değişiklik olmadi :) zaten biotin hapi b grubu vitaminlerinden oluşuyor bunların fazlası vücuttan atilabiliyor zararli bisey değil yani :) ama yine de farklı kullanıcı yorumlarini okumanda fayda var :)

      Sil
  3. Okudum saçta çoğu memnun ama bazı insanların yanaklarında sivilce yapabiliyormus. :/ :)

    YanıtlaSil